Jag har haft lite problem med bokningssystemet för min camping på senaste tiden. Det känns som om systemet inte riktigt är anpassat för vårt sätt att jobba, och ofta blir det dubbelarbete när vi måste uppdatera både hemsidan och vårt administrationssystem. Kunderna har också klagat på att det inte är så enkelt att ändra sina bokningar själva, vilket gör att vi får fler samtal och mejl att hantera. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det här.
top of page
To test this feature, visit your live site.
Kommentarer (2)
bottom of page
Jag tycker att den här lösningen verkar väldigt lovande, särskilt för campingverksamheter som har många olika funktioner att hålla reda på. Jag har inte personligen använt det ännu, men baserat på vad jag har hört från andra inom branschen, verkar det vara ett kraftfullt system. Det som verkligen lockar mig är hur allt verkar vara integrerat, från bokningar till betalningar och gästinteraktioner. Om jag ska vara ärlig, skulle jag överväga att byta till deras plattform för att få en mer strömlinjeformad verksamhet.