Jag har haft lite problem med bokningssystemet för min camping på senaste tiden. Det känns som om systemet inte riktigt är anpassat för vårt sätt att jobba, och ofta blir det dubbelarbete när vi måste uppdatera både hemsidan och vårt administrationssystem. Kunderna har också klagat på att det inte är så enkelt att ändra sina bokningar själva, vilket gör att vi får fler samtal och mejl att hantera. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det här.
top of page
Gå till din live-sida för att se hur detta fungerar.
Kommentarer (2)
bottom of page
Jag tycker att den här lösningen verkar väldigt lovande, särskilt för campingverksamheter som har många olika funktioner att hålla reda på. Jag har inte personligen använt det ännu, men baserat på vad jag har hört från andra inom branschen, verkar det vara ett kraftfullt system. Det som verkligen lockar mig är hur allt verkar vara integrerat, från bokningar till betalningar och gästinteraktioner. Om jag ska vara ärlig, skulle jag överväga att byta till deras plattform för att få en mer strömlinjeformad verksamhet.
Jag förstår precis vad du menar, det kan vara frustrerande. Jag har haft en liknande situation på min camping, men sedan vi började använda Modular Visits bokningssystem camping, har det blivit så mycket enklare. Systemet synkar allt i realtid, så vi slipper uppdatera flera system. Gästerna kan ändra sina bokningar själva via gästportalen, vilket har minskat trycket på oss. Det har verkligen effektiviserat både vårt arbete och förbättrat kundupplevelsen. Jag rekommenderar verkligen att testa deras lösning.